Poradna

Připravili jsme pro Vás několik informací, jak řešit možné situace.

Pokud zde potřebnou informaci nenaleznete, informujte se prostřednictvím emailu kdykoliv na info@domacitechnika.cz nebo přes Info linku.

Dotaz na zboží

Dotaz na zboží
  • V detailu náhledu zboží naleznete podrobné popisy,  parametry, fotografie, návody ke stažení, vhodné příslušenství, naposledy prohlížené zboží.
  • Dostupnost zboží je vždy v detailu u výrobku uvedena, včetně informace, kdy zboží vyexpedujeme a kdy dopravce zboží dodá, případně, kdy jej bude možné nejdříve osobně převzít na výdejním místě.

Objednávky

Změna  zboží v objednávce
  • Sloučení přijatých objednávek, přidání zboží či změna zboží je umožněna po telefonické dohodě nejpozději do 11h v den expedice  zboží (může však dojít k opoždění vyexpedování objednávky).
Storno objednávky
  • Svoji objednávku můžete zrušit telefonicky či emailem nejpozději do 11h v den její expedice. Je-li zboží již vyexpedováno, nepřebírejte jej, vrátí se k nám zpět.
Změna platby, potvrzení platby
  • Změna platby z dobírky na platbu předem a obráceně lze telefonicky dohodnout nejpozději do 11h v den expedování zboží.
  • Při platbě předem vás budeme emailem informovat o přijetí platby a následném expedování zboží. Spárování platby převodem může trvat až dva pracovní dny.
Změna dopravce či adresy doručení
  • Změnu můžete provézt telefonicky či emailem nejpozději do 11h v den expedice zboží, bohužel po vyexpedování zboží již není možné cokoliv na zásilce měnit.
Prodloužení termínu vyzvednutí
  • Po telefonické dohodě lze prodloužit termín osobního vyzvednutí zboží na pobočce v České Skalici, standardně máte pět pracovních dní od výzvy na vyzvednutí zboží.
  • U Uloženky a České pošty dle jejich obchodních podmínek.
Home Credit
  • Nabízíme možnost uzavření úvěrové smlouvy na dálku bez nutnosti osobní návštěvy provozovny.
  • Veškeré informace o podmínkách sjednání spotřebitelského úvěru uzavíraného na dálku lze nalézt přímo u poskytovatele úvěru:  Obchodní podmínky .
  • Prodávající není poskytovatelem úvěru.
  • Home Credit a.s., Moravské náměstí 249/8, 602 00 Brno
    homecredit@homecredit.cz; www.homecredit.cz
    bezplatná info linka: 800 113 113.

Doručení zboží

Doručení zboží
Na co dávat pozor?
  • Při přebírání zboží od přepravce si vždy pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
  • U zásilky, která jeví známky poškození trvejte na zápisu do přepravního listu, či zásilku odmítněte.
 Přijali jste zboží poškozené?
  •  Byl-li obal neporušený a zboží je přesto poškozené, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat přepravce, případně nás, v závislosti na druhu přepravy.
    • u České pošty oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
    • u ostatních dopravců pošlete fotky poškození zboží, obalů a dopravních štítků na email reklamace@domatech.cz
Zboží či objednávka je nekompletní, nebo jste obdrželi zboží jiné?
  • Prosím, napište nám na email reklamace@domatech.cz a my vám následně odpovíme jak tuto nemilou situaci co nejdříve vyřešíme.

Záruční listy

Vydání ZL
  • Pokud není záruční list přiložen, slouží jako záruční list faktura, která vám bude zaslána na email do tří dní od vyexpedování zboží.
Mám záruční list nepotvrzený
  • Záruční list vám rádi potvrdíme pokud nám jej zašlete poštou spolu s číslem své objednávky nebo okopírovanou fakturou a to na adresu: DOMATECH.CZ, Zájezd 6, 552 03 Česká Skalice, společně s adresou, kam máme zaslat potvrzený  záruční list zpět.